Free cookie consent management tool by TermsFeed Update cookies preferences

Moduláris beszerzés támogatás

CPS moduljai és funkciói

Feladatok

Nyitott feladatok kezelése és az elvégzettek áttekintése

Szabályok

Jogi és ügyviteli szabályok érvényesítése, folyamatok kontrollja

Határidő

Feladatokhoz határidők rendelése, értesítések küldése

Információk

Naprakész információk és statisztikák a beszerzésekről

Iratok

Az iratanyag rendszerezett, visszakereshető nyilvántartása

Események

Események és eljárási cselekmények adminisztrációja

CPS modulokról bővebben

Tervezés modul

Biztosítja a (köz)beszerzési terv rögzítését az adott évre vonatkozó beszerzési terv sorok nyilvántartását. A betöltő funkció révén az adatok Excel-en keresztül is feltölthetőek. Az év folyamán felmerülő esetleges módosítások az arra jogosultak által végezhetőek el.

Igénykezelés modul

A modul segítségével a különböző szakterületi beszerzési igényeket egy erre a célra kialakított, egyszerű űrlapon lehet a rendszerben benyújtani. Az előre elkészített igénylési folyamat testreszabható a belső működéseknek megfelelően, így garantálva, hogy az igény ellenőrzése és jóváhagyása a szabályzatnak megfelelően történik, és mindazon személyek részvétele biztosított, akiket a szabályzat meghatároz.
Az eszköz segítséget nyújt abban, hogy a folyamat során valamennyi olyan adat és dokumentum bevitelre kerüljön, ami az adott igényléshez szükséges.
Az igények beszerzési terv adatokkal történő összekapcsolása biztosítja a tervnek megfelelő működést és a terv-tényadatok összehasonlítását.

Eljárás modul

A beszerzési folyamatok belső működési támogatása érdekében a CPS rendelkezik  korszerű folyamat- és feladatkezelő megoldásokkal.

A közbeszerzési eljárás alapvetően egy fix, jogszabály által meghatározott lépésekből álló folyamat, a beszerzésre pedig egy, a legjobb beszerzési gyakorlatokon alapuló (best practice) folyamatot alakítottunk ki.

A folyamatok bármely eleme a szervezeti igényekhez igazítható, céljuk az eljárás előkészítésétől, annak eredményéig a folyamat teljeskörű életciklusának támogatása. Valamint a lebonyolítási, bírálóbizottsági és döntéshozói feladatok egységes keretek között történő elvégzésének biztosítása.

Szerződés modul

A modul folyamatvezérelt módon biztosítja a szerződések megkötésével, módosításával és megszüntetésével kapcsolatos belső ügyviteli feladatlépések végrehajtását, a kapcsolódó adat- és dokumentum igények kielégítését, a belső szabályozásnak történő megfelelést.
A folyamat lefutását követően a jóváhagyott szerződés adatai és dokumentumai kereshető módon megjelennek a Szerződésnyilvántartóban.

A folyamattámogatás rendelkezik mindazon felhasználást segítő funkciókkal, amelyeket az Igény modul is tartalmaz.

BI modul

A modul célja a beszerzési adatok vizualizálása, gyors áttekintés nyújtása a beszerzések állapotáról és főbb mutatóiról, a tervhez viszonyított tényadatok megjelenítése az igények, az eljárások és a szerződések szintjén.

Segítségével kimutathatók az átlagos átfutási idők, ezek összehasonlíthatók optimális átfutási időkkel vagy korábbi időszakokkal, láthatóvá tehetők a szűk keresztmetszetek az egyes folyamatokban, illetve vezetői döntések támogathatók.

A pénzügyi terület számára tervezhetőbbé válnak a kötelezettségvállalások, ezek várható időbeli felmerülése, és a maradványok tervezése. Az adatok szakterületi, beszerzési kategória szerinti vagy beszerzőre vetített bontásai további hasznos információkkal járulhatnak hozzá az időközi jelentésekhez és a következő időszak tervezéséhez.

Modul független kényelmi funkciók

Feladat támogatás: A létrejövő feladatokhoz automatikus e-mail értesítés kapcsolható, amiben elhelyezhető a feladat linkje a közvetlen és gyors elérés érdekében. A rendszer rendelkezik feladatkosár funkcionalitással, amely a felhasználó számára könnyen átlátható módon megjeleníti az elvégzendő feladatait, az ügyletekről pedig áttekinthető képernyők állnak rendelkezésre, ahol látható a folyamat állapota és annak lényeges információi. Az igények adatai dokumentumként is legenerálhatóak.

Karbantarthatóság: A felhasználók szervezeti egységekbe és jogosultsági csoportokba szervezhetőek. A jogosultsági csoportok képernyőkhöz történő hozzáférése a rendszergazda által menedzselhető, a törzsadatok (személyek, szervezeti egységek, partnerek), email értesítések szintén egyszerűen karbantarthatók a felületen. A rendszer rendelkezik helyettesítés funkcióval.

Puppy pose
Puppy pose
Puppy pose
Puppy pose
Puppy pose
Puppy pose

Kérdésed van?

Keresd szakértőinket bizalommal!

Kapcsolat