Free cookie consent management tool by TermsFeed Update cookies preferences

Blog

CPS termékbemutató videó

Hírek

2024 Február 02

Komplexfolyamatok hatékony támogatása

Aszervezetek életében a beszerzés egyike azon területeknek, ahol az elvégzendőtevékenységek horizontálisan és vertikálisan is egymásba kapcsolódnak. Aszervezeti egységek és a különböző jóváhagyói, döntési szintekegyüttműködésének az összehangolása ezért önmagában komoly kihívást jelent. Hahatékonyságról beszélünk, a folyamatok gyors átfutása mellett sok egyéb cél isfelmerül, úgy mint a szabályosság, a megfelelő árak elérése, a megfelelőszállító kiválasztása stb. Egy ponton túl ez a komplexitás olyan szintű, hogyinformációs rendszer nélkül nem lehet hatékonyan működtetni a beszerzéseket,mert a célok teljesítése veszélybe kerül.

A CPS rendszerben a hangsúly egyszerre van a folyamatoktámogatásán és az információs igények kiszolgálásán, amelyek nélkülözhetetleneka hatékonyság eléréséhez. Ezt szolgálja a teljes mértékben testre szabhatóworkflow motor, a beszerzési információmenedzsmentre optimalizált űrlap- ésdokumentumkezelés, és a feladatkezelést megkönnyítő számos hasznos funkció.

Örömmel konzultálunkÖnnel arról, hogyan lehet a hatékonyságot növelni a CPS-sel.

2023 November 16.

Gyors bevezetés?

Miként az élet szinte minden területén, úgy a vállalati-szervezeti működésben is egyre kritikusabbá vált az időtényező. Az informatika világában ez azt eredményezi, hogy a korszerű módszerek és megoldások a gyorsabb eredmény elérésére fókuszálnak, így lesz a hagyományos vízeséses megközelítésből agilis, az egyedi fejlesztésből dobozos és/vagy újrahasznosítható építőelemeken alapuló.

A CPS rendszer kész funkcionalitásai azt biztosítják, hogy dobozos termékként akár azonnal telepíthető, és a hozzá tartozó dokumentációk segítségével a testreszabási igények felmérése 2-3 hét alatt elvégezhető. A keretrendszeri low-code és no-code képességek birtokában pedig kifejezetten gyors testreszabásra és bevezetésre van mód.

Hogyan lehetséges ez? Úgy, hogy az egyedi ügyféligények által leginkább érintett szoftverrészek paraméterezésére felkészítettük a termékünket: a gyárilag előkészített folyamatok, funkciók, űrlapok, szabályok, jogosultságok és sok minden más akár a felületen is módosítható

2023 Szeptember 18.

Kész megoldások a beszerzési feladatokban

Egy szervezet életében a beszerzés is olyan tevékenység, amelyet a belső működési folyamatok határoznak meg. Ezek rögzítik, hogy a munkatársak milyen szerepkörben vesznek részt a feladatokban, mi a kommunikációs és jóváhagyási rend, milyen dokumentációs elvárások vannak.

Minden szervezet rendelkezik rá jellemző sajátosságokkal, ezért a beszerzési rendszereknek biztosítaniuk kell a szükséges rugalmasságot.

CPS rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy a Kbt. és a legjobb gyakorlatok alapján a feladatvégzésekhez szükséges funkcionalitások a termékbe beépítésre kerültek, és egyúttal könnyen hozzáigazíthatók a szervezeti sajátosságokhoz. Széleskörű beszerzési ismereteink felhasználásával mindez azt eredményezi, hogy kész rendszert szállítunk gyors bevezetéssel.

Ismerje meg, hogy hogyan teszi a CPS kényelmessé és hatékonnyá a beszerzési folyamatokat!

2023 Augusztus 15.

Jöjjön el Ön is webinariunkra!

Az év ezen időszakában az érintett szervezeteknél már zajlik a következő évre vonatkozó beszerzések tervezése. Ezen szervezeteknek az éves költségvetésükkel párhuzamosan el kell kezdeniük összeállítani a beszerzési tervüket is, hiszen a DKÜ rendelet alá tartozók vonatkozásában az éves informatikai beszerzési terv megküldésének határideje szeptember 30.

Azt tapasztaljuk, hogy a tervezés során több szervezetnél is felmerült a beszerzési folyamatok digitalizációja, így július hónapban lehetőségünk volt az érdeklődőkkel megismertetni a CPS – Beszerzés Támogató Rendszerünket.

Ismerje meg megoldásunkat, jelentkezzen Ön is augusztusi ingyenes webinárunk egyikére!

2023 Július 13.

A beszerzési igények átlátható kezelése

Egy beszerzési igény általában hosszú és rögös utat tesz meg, mire leszerződött, megrendelt feladattá válik.

A munkatársak számára frusztráló, ha úgy élik meg, hogy igényeik feketedobozba kerülnek, és nem tudni mikor és mi jön ki a dobozból. Hol tart a beszerzés, kinél van éppen, kit kell keresni, mikor lesz jóváhagyva, megrendelve, stb.? Ha ezekkel a kérdésekkel szembesülünk nap mint nap, akkor érdemes ezeknek elébe menni, és kihasználni az informatika nyújtotta előnyöket.

A CPS a feketedoboz effektust megszünteti, hiszen segítségével nyomon követhetőek a folyamatok.

2023 Június 28.

Jóváhagyások egyszerűen

A beszerzési feladatok végrehajtása során számos ponton szükséges különböző munkatársak jóváhagyását kérni, akár igénylésről, eljárás lefolytatásáról, szerződés megkötéséről vagy módosításáról van szó.

A korszerű informatikai megoldások a gördülékeny ügymenetet támogatják. Segítségükkel a jóváhagyások egyszerűen és gyorsan – akár mobilról vagy tabletről is – elvégezhetők, mivel a feladathoz minden szükséges információ könnyen áttekinthető módon rendelkezésre áll.

Ha a jóváhagyások során elakadások fordulnak elő, akkor érdemes ezek okát megvizsgálni. Mi lehet a háttérben?

  • a jóváhagyási lánc összetettségéből adódó problémák,
  • nehezen követhető e-mailes kommunikáció,
  • információhiány,
  • esetleg az iratok papír alapú „utaztatása”?

A CPS eszközünk megoldást nyújt mindezen nehézségek kiküszöbölésére.

2023 Május 31.

Beszerzési dokumentumok digitalizációja

Úgy érzi, körülményes az eljárások anyagainak egységes kezelése, a dokumentum könyvtárak karbantartása és az iratok megtalálása?

Minden lényeges dokumentum megfelelő módon elmentésre kerül? Vagy vannak esetek, amikor e-mailekből kell őket előkeresni?

A CPS megspórolja Önnek az ezzel kapcsolatos vesződést, mert az ügyek teljeskörű digitális dokumentumkezelését megvalósíthatja vele. Lépjen a digitalizáció következő szintjére, és a dokumentumai rendszerezett módon történő tárolásán és kereshetőségén túl a szervezetben használatos beszerzési formanyomtatványok előállítását is bízza a rendszerre.

2023 Március 22.

Beszerzések követhetősége

Gyakran visszatérő kérdés, hogy a tervezetthez képest hol tartanak a beszerzések, mikorra várható a szerződések megkötése?

A CPS rendszerünkre épülő riportok segítségével a beszerzések státusz információi gyorsan előállíthatók és megoszthatók a szervezet munkatársaival.

A Dashboard felületen áttekintést adhatunk a rendszeres státuszmegbeszéléseken a terv-tényadatok alakulásáról és egyszerűen támogathatjuk a vezetői döntéshozatalt az esetleges elakadások kezeléséhez, segíthetjük a pénzügyi terület munkatársait a várható pénzügyi teljesítések és maradványok tervezésében.

Beszerzések követhetősége
2023 Február 20.

Beszerzések feladatszintű támogatása, gombnyomásra!

Nehézséget okoz a beszerzések szerteágazó feladatainak menedzselése? Megoldásunk feladatszintű támogatást tud nyújtani a szervezet számára, így minden elvégzendő tevékenység felelőshöz és elvárt határidőhöz rendelhető.

A feladatokat a rendszer a gyorsabb ügymenet érdekében képes automatikusan kiosztani, de biztosított azok delegálása, illetve az ad-hoc feladatkiosztás is. Az eszköz segítséget nyújt a munkatársak leterheltségének nyomonkövetésére és a folyamatban az elakadások kimutatására a szükséges beavatkozások érdekében.

Beszerzések feladatszintű támogatása, gombnyomásra
2022 December 01.

(Köz)beszerzés támogató rendszer

CPS rendszerünk használata a szigorú tervezési, lebonyolítási és dokumentálási feladatok jogszerű és egyúttal hatékony végrehajtását biztosítja a (köz)beszerzési tevékenységek során. A rendszer kidolgozásakor azt a célt tűztük ki, hogy ne mankót, hanem korszerű digitális megoldást adjunk ügyfeleinknek: megoldást a nehezen átlátható, követhetetlen levelezések és dokumentumverziók tengerében egy modern, gyorsan áttekinthető és könnyen kezelhető szoftver révén.

(köz)beszerzés támogató rendszer

Tanulmányok

Így gyorsítjuk meg digitálisan a beszerzéseket

Tapasztalataink szerint a közszférában a folyamatok digitalizációja elérte a beszerzési területet is. Vannak, akik már léptek, vannak, akik már fontolóra vették, de a többség még előtte áll. Az utóbbi két csoportnak szól ez a bejegyzésünk. Szakértőnk, Nagy András tanulmánya arról szól, hogy a beszerzések menedzselésének kihívásaira milyen megoldást nyújt a CPS szoftverünk, és a megközelítésünk hogyan illeszkedik a Forrester által is vizsgált nemzetközi trendekbe.
Olvassa el a szakértői beszámolónkat és ismerje meg a termékünket!

Így gyorsítjuk meg digitálisan a beszerzéseket.
Szakértői beszámoló